::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::

نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم

به بخش عمومی ندای مشاور خوش آمدید.

talebi
آفلاین



ارسال‌ها: 299
عضویت: 7 /3 /1393
تشکر کرده: 99
تشکر شده: 61
شخصی.افسردگی و پرخواشگری
RE : 2
آقا محمد عزیز سلام مجدد.
پوزش بنده رو به خاطر تاخیر در پاسخ بپذیرید.
مورد شما یه نکته مثبت بسیار قوی برای تکیه کردن داره و اینکه شما خودتون به این نتیجه رسیده اید که باید تغییر پیدا کنید و اینکه مقاومت در برابر تغییر نشان نمی دهید یعنی یک مرحله جلو هستید.
برای تغییر و درمان شما بنده مواردی رو فهرست می کنم و شما خودتون تشخیص خواهید داد که میتونید خود درمانی بکنید یا نیاز به روانکاو یا رواندرمانگر و کمک کننده در این رابطه دارید:


    شما نیاز به تغییر عمیق در شخصیت تون دارید که در طی سی و نه سال در خونواده و محیط شکل گرفته و این نمیتونه یکشبه و با چند توصیه روانشناختی و مشاوره ای صورت بگیره. من به شما توصیه می کنم ابتدا از طریق کتاب های روانشاسی بویژه کتب دانشگاهی آسیب شناسی روانی یا مبانی روانشاسی نظریه فروید و تحلیل روانی او را در زمینه سطوح و ابعاد شخصیت و جنبه ناهوشیار آن بخونید تا شناخت بیشتری از خودتون پیدا کنید.بعد سعی کنید به هرطریقی کتاب دوجلدی مهارت های زندگی نوشته ال.کلینکه - ترجمه شهرام محمد خانی - انتشارات اسپند هنر - را تهیه کرده و انواع مهارت های مرتبط با مشکلات خودتون رو به تدریج بکار بگیرید.
    کار مهم شما تغییر در ذهنیات و افکارتان نسبت به خود و دیگران و موقعیت های مختلف هست. یعنی برداشت شما از خودتون باید تغییر پیدا کند و حتی برداشت تون از نقش و تاثیر دیگران و حتی والدین در وضعیت فعلی شما. چرا که والدین تا 18 سالگی مسئول تربیت شما بودند و شما باید از آن سن به بعد به تغییر خودتون می پرداختید.
    شما به تدریج و با شناخت درست تر خودتان و احساس مسئولیتی که در رابطه با مشکلات به خودتون نسبت خواهید داد و نقش دیگران را در مشکلات تان در دوره جوانی و پختگی کم رنگ تر جلوه خواهید داد، اعتماد به نفس تون و عزت نفس تون تقویت خواهد شد و به روند تغییرات شخصیتی خویش امیدوارتر می شوید.
    شما در طی یکی دو سال می توانید از انسانی منفعل و درونگرا و منزوی به فردی فعال و برونگرا و اجتماعی و تاثیرگذار تبدیل گردید و این چیزیست که در اثر تلاش و مداومت و انجام مهارت های مختلف بدست خواهد آمد.
    در صورت اطمینان خودتان برای موفقیت در تغییر برای مدت یکی دو سال می توانید همسرتان را برای ازدواج مجدد امیدوار کنید و قبل از آن باید دست بکار بشوید و ببنید که می توانید تغییر یابید. یعنی مورد شماره یک رو اجرا کنید و در صورت لزوم به یک روانشناس مجرب هم مراجعه نمائید.
    پیروز باشید.


افکار نو ، اندیشه متفاوت ، سلایق مختلف ، رمز پویایی انسان و اجتماع
سه شنبه 29 تیر 1395 - 20:23
وب کاربر ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش



تازه سازي پاسخ ها
پرش :
صفحه اصلی | انجمن | ورود | عضویت | خوراک | نقشه | تماس با ما | طراح
گروه تلگرامی ندای مشاور: گروه تحول برای مشاهده لینک لطفا به صفحه اصلی سایت ندای مشاور مراجعه کنید. http://www.nmoshaver.ir/

این قالب توسط سایت روزیکس طراحی شده است و هر گونه پاک کردن لینک طراح پیگرد قانونی دارد !